söndag, januari 28, 2007

Då så

Det mesta känns nu som under kontroll, det är svårt att vänta så länge som vi gjort och bygga upp spänningar och förväntningar, varje dag. Egentligen trodde jag att jag skulel vara hemma i Sverige för någon timme sen när jag först kom ner till Amman. Men det är först nu som resan börjar, upplägget på den här Irak turen är ganska annorlunda mot hur jag jobbat tidigare. Kan egentligen inte säga mer än så just nu, berättar mer när vi kommer ut, men det kommer bli bra det lovar jag. Väder rapporten för imorgon är att det ska snöa i Amman, det enda jag hoppas på är att vi slipper några sandstormar i Bagdad, visst är det vackert men fy fan, det kommer in sand på ställen du inte ens visste fans! Nu försöka sova lite, upp tidigt med full skärpa. God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vän,

Jag följer varje tangentslag som dina fingrar darrigt trycker ner, begrundar dina bilder och försöker leva mig i din vardag. Det går lite fram-o-tillbaka, ena stunden är bilden klar och verklighetstrogen för att vid nästa uppdatering vara väldigt suddig. Jag föredrar den klara och lugna bilden så sluta inte att rapportera för oss här hemma. Ta hand om dig!

Anonym sa...

Käre Martin, vi skriver långsamt med tummarna hållna!
Ditt uppdrag är viktigt. Dina bilder är viktiga.
Ännu viktigare är att du kommer oskadd hem igen. Och kan fortsätta ta fler viktiga bilder... Kram