lördag, januari 13, 2007

Dagar utan snus

Det här är tredje gången jag försöker sluta, förra gången jag försökte lyckades jag i tre veckor sen blev det för mycket och jag började igen. Denna gången tog jag inte med mig någon extra dosa, det enda tråkiga var att jag tappade min allra sista dosa i Frankfurt. Jag vet att jag ändå ska sluta men jag ville ju ta den sista snusen själv inte genom tvång...! Så nu sitter jag här utan snus och tuggar tuggumi för fulla muggar! Dagen har varit skön, härlig vår sol och en lång promenad ner till gamla stan, köpte en schwarma och satt och lapa sol mitt i lördags kaoset. Imorgon hoppas jag att allt är klart så vi kan börja röra på oss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var exakt i Irak ska du vara? Hur känns folket där, är det kaos på samma sätt som media målar upp det?

Fan va gott me shawirma mums :)

Anonym sa...

Lycka till där nere!
Sitter just nu och redigerar radioproduktionen - kämpigt men oerhört roligt.
Är grymt imponerad av dig och ditt arbete :) Tack för att du ställt upp på alla intervjuer!
Maria S