torsdag, januari 25, 2007

Arghhh!!!!

För en liten stund sen kokade jag, börjar bli så jävla trött på tomma löften från en viss ambasad... Inte bara att våren nu är helt sprucken, det börjar även min ekonomi bli. Nu den 28 januari har jag en biljett hem, allt skulle vara fakturerat och klart och jag skulle betalat mina räkningar som en god medborgare. Men när nu allt spricker så gör även min budget det. Om allt går som det nu är planerat så åker vi till Irak på måndag. Kommer hem den 15 februari och pengar trillar in nån vecka senare. FUCK!!!!! Just nu känner jag mig mest rökt, roligare blir det inte av ett brev från RSV som ville att jag skulle betala mer skatt. Känns som jag är fast i en Kafka roman. Varför kan inte allt bara vara lätt???? Just nu längtar jag mest hem till min säng och ett härligt välfungerande myndighetssystem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stå på dig!