söndag, maj 28, 2006

Övervikt...

Well o well, har börjat packa och inser att jag måste köpa en till väska för att få med mig allt. Som det är nu har jag tre stora väskor och massa lösa pinaler. När jag stod och packade kamera väskan så kikade jag igenom ett av passen, till min fasa såg jag att mitt visum gick ut idag. En dag går alltid at jiddra sig till men det är ju så surt att betala böter. Så det var ju bara att hoppa in i en taxi och åka över till Malaysia, allt gick bra blev dock inkallad i "rummet" för ett kortare förhör. -Varför har du så många stämplar ut och in till Singapore? -Varför reser du till så konstiga länder? Vad gör du i Singapore? Det sköna med den sista frågan är att kunna svara -Ingenting!

2 kommentarer:

Me sa...

Jag skulle också vilja ta mig en titt i ditt pass. Misstänker att det finns massvis med stämplar från platser som inte finns i min resrutt.

Martin von Krogh sa...

Japaneseviking: Jo det finns några cool stämplar, men den finaste fanns i mitt förra pass från Grönland.


Sandra: Nej! men det borde det göra. Idioter.