tisdag, maj 09, 2006

Still alive!

Ledsen att jag inte skrivit på några dagar men har varit ute och rest med damen i några dagar. Vi hann med ö livet på Tioman och tok shopping i Kuala Lumpor. Jag kan lugnt erkänna att jag inte är den bästa på relationer, jag har varit livrädd för dom tidigare och tänker därför inte riktigt på samma sätt som en som har varit i relationer. Detta medför missförstånd och diskutioner.... Inget alvarligt men jag kan nog erkänna att jag nog inte är den lättaste att vara tillsammans med. Det är heller inte lätt att ha ett förhållande om man jobbar på det sättet som jag gör. Tex. Jag har bott i asien i åtta månader inget riktigt stort har hänt. Flickvännen kommer och hälsar på, stor jordbävningen händer, tsunami varning utfärdas. Här är mitt dilemma, jag vill ju självklart åka dit. Om jag åker riskerar jag min relation (då går jobbet före henne) om jag inte åker tror hon att jag tycker att hon håller tillbaks mig och går isf runt och är grinig. I båda fallen är jag körd! Det löste sig denna gången men det är bra att lägga upp en plan för eventuela händelser i framtiden. Det är samma sak med min kompis som ska gifta sig i sommar. Bröllopet är i Frankrike och jag frågade honom vad som skulle till för att han skulle bli tvungen att ställa in? (eller skjuta på det).
Vi kom fram till att om nån spränger eifeltornet så hade han legetima skäl att flytta på bröllopet i nån dag eller iaf vara nån timme sen till vigseln....

Inga kommentarer: