måndag, maj 15, 2006

Packa väskan

Tiden går snabbt, om ca två veckor är jag åter en stockholmare. Då börjar min "semester", jag ska vara hemma under hela sommaren vilket ska bli sjukt skönt. Först några veckor då jag ska försöka vara ledig, har några plåtningar men ska försöka slappa. Sen börjar jag ju på Aftonbladet vilket ska bli väldigt kul och spännande. Kommer dock sakna Expressen gänget! Så nu är det dags att börja packa ihop för denna säsongen. Har ett litet projekt här nere så jag vet inte om jag hinner iväg på ett jobb som jag hade hoppats på. Men det är ganska skönt att bara hänga här och softa. Tänk om jag bra kunde ta med mig typ fem ställen härifrån med mig hem. Damn vad det skulle vara skönt att ha ett Loaf i Stockholm.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuva semester tider...om 1 vecka börjar jag min...sen ska man bara försöka njuta lite av ledigheten också!

Anonym sa...

Min kära vän...

Du är mer än välkommen hem, ska bli fint att se dig igen!

Martin von Krogh sa...

Kapple: Vad skönt men det svåra är ju som sagt att njuta...

Johan: Detsamma! Ser fram emot sköna sommar fester.

Sandra: Tack! Sen är det så här att även fast jag flyttar hem för denna säsongen som kommer jag inte vara ue och resa i sommar....