söndag, maj 21, 2006

Maläten

Utan snus försmäktar jag på denna ö...Jag har nu en dryg vecka kvar innan jag landar i Stockholm och är mera uttråkad nu än någonsin. Dom som jag bor med har åkt hem till Sverige på semester så jag har 190 kvm för mig själv. Inget snus har jag heller, jag har försökt sluta och eftersom jag inte tog med nått så har jag tvingat mig själv till det. Men jag kommer börja igen när jag kommer hem, några laster måste man få ha! Dagen har tillbringats på Jurong's reptilpark. Ett mera malätet ställe får man hitta, tydligen ska det vara asiens största reptilpark men då måste dom ha menat i kvadrat meter. jag var där med Henrik och Linda och deras dotter Hillevi som är 2 år (har jag för mig). Samt ett jätte trevligt danskt par och deras som son på 8 månader. Klockan 12:00 började krokodil showen, två underbetalda indier riskerade sina liv genom att springa runt i en hal pool där det fanns 7 krokodiler. Det var ett sånt ställe som man kan se på nyheterna ibland. En glad pappa som filmar på semestern med sin videokamera och sen råkar djurskötaren bli uppäten av krokodilen. Resten av dagen bestod av småbarns snack och långpromenad. Inte där riktigt än....

Inga kommentarer: