torsdag, maj 25, 2006

Godmorgon!

Det var ett tag sen jag vaknade upp och nån sa på ett sånt där mysigt sätt godmorgon martin! Men idag vaknade jag upp efter en lång period av låghet och kände att det var en god morgon. Så skönt det är när man vaknar upp med massa energi i kroppen och känner att, damn det kommer nog gå ganska bra det här ändå. Upp tidigt och iväg och jobba. Molnen var stora och mjuka, lunchen med Henrik trevlig och fåglarna kvittrade faktiskt lite extra idag. När jag lite senare står och plåtar börjar det spö regna, regnskogs regn då alltså. Jag springer vidare för att plåta när blixten slår ner väldigt exakt bredvid mig. Jag hoppar så högt så när jag slutar blunda sitter jag i taxin dyngsur på väg hem. Men inte ens en blixt kan förstöra det som håller på att hända, det bubblar lite och det kommer bli bra det lovar jag....

Inga kommentarer: