torsdag, maj 25, 2006

Årets hemvändare

Japp nu kan ni gå in och rösta på alltomstockholm om vem som ska bli årets hemvändare. Bland mina med hemvändare hittar ni bla Tjock Steffe ochj Jan Eliasson. jag vet tuff konurens men jag hoppas på er. Själv har jag bara hört talas om det här fenoment tidigare från mina bond kompisar. Om man kommer från en liten håla och stuckit därifrån så har dom tydligen hemvändar dagar under sommaren. Jag tror inte jag kommer bli årets hemvändare men kommer ändå fira det här med en hemvändar fest. Jag landar på tisdag.... fest på fredag om det är fint väder? Och ni som inte träffat mig personligen är såklart välkommna också, på gäst listan står ju självklart alla som skulle med ner till Saipan men bangade i sista sekund.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är alltid årets hemändare i Lysekil :)

/Thomas

Me sa...

Skit också, kan inte då.

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman sa...

Försökte precis rösta på dig, men hittade inte fram,. Dvs jag kom till alltomstockholm, men där fann jag ingen omröstning

Martin von Krogh sa...

Thomas: men det är ju självklart!


Ensamma mamman: Förlåt borde kanske varit lite tydlig med att det var ett skämt. Men den rösten gick rakt in i mitt hjärta! Tack.

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman sa...

Du borde veta att jag inte tillhör den ironiska generationen. Skämt åsido; jag tycker att du tar så intressanta bilder, så jag tycker att du borde blil årets hemvändare.