måndag, maj 26, 2008

Tillbak på ruta ett

Så var jag i princip klar med biojobbet och mycket riktigt jag tar tillbaka det som jag skrev förut. Jobbet är faktiskt inte så bra som jag till en början tyckte, det är inte dåligt bara inte helt-sjukt-jävla-bra som jag i början tyckte det var. Bara börja på en ny kula och nya jobb, Newsweek jobbet som jag gjorde ligger nu ute på webben och finns att köpa, vill du läsa storyn kan du klicka här. Tyvärr så ligger det bara en bild uppe på webben, vet inte iof om det är så många fler bilder i tidningen. Annars har det varit mycket fester, och ikväll hade vi bildkritik, låter seriösare än vad det är. Tävlingen som jag skrev om för ett tag sen blev inte av denna gång, och enbart pga att folk inte kunde enas om vilka regler vi skulle ha... Men som sagt ikväll var det bildkritik, sjukt kul och givande, tanken är att man tar med ett jobb som man jobbar på eller bara vill visa, Adam hade hyrt projektor och hängt upp ett lakan på hans terass. Jag var först ut och fick otroligt bra kritik på mitt biojobb. Alltså det var inte bara positivt utan konstruktiv kritik som hjälpte mig framåt i arbetet med det. Sen var det sjukt kul att kolla in dom andras jobb och höra hur dom tänkt osv. Det här borde vi alla göra oftare, minst engång i månaden för att bli inspirerad och få hjälp. Nu ska jag börja packa för snart bär det hemåt, har inte helt bestämt mig om jag åker på torsdag eller lördag än, borde nämligen vara i Oslo på fredag men som sagt jag får se.

Inga kommentarer: