lördag, maj 31, 2008

In tranist

Allt har gått hyfsat bra, åkte för första gången i mitt liv på att betala övervikt. Första gången och jag blev skit förbannad, 400 jävla euro för 14 kg... Nu sitter jag iaf i Munchen och väntar på mit plan som är försenat. Blundar så är jag redan hemma, jag har redan satt nyckeln i låset på Torkelknutssonsgatan 31 öppnat dörren och ställt ner väskorna. Igår var jag först på svenska ambassaden hemma hos ett otroligt skönt äldre par. Han jobar på SIDA och hon har tidigare jobbat med tv. Sen var det en sista avskedsmiddag med grannarna och tre timmars sömn senare bar det av mot flygplatsen. Jag hann ju tyvärr inte med allt som jag hoppats på att hinna med innan jag lämnade Indien, tex har jag fortfarande tre jobb att göra ut. Ska försöka att göra nån form av summering av Indien nästa vecka. 

Inga kommentarer: