tisdag, december 22, 2009

Lucka 22 i fotokalendern

Tjhoo vilken julklapps ångest jag har, hade jag pratat med min kära mor så hade hon sagt ähh strunta i det det är ju inte meningen att du ska ha ångest inför julen. Vilket är såkart helt sant men man vill ju att klapparna ska vara personliga och genomtänkta annars kan man ju lika gärna utbyta ett kuvert med pengar till varandra och hur kul är det? Tävlingsbilder har jag bestämt mig för att dom kan vänta, men tiden är knapp. På måndag åker vi till Norge för att fira nyår och åka bräda sen är det bara några dagar när vi kommer hem innan flyget lyfter mot Indien och på den knappa tiden ska jag rensa lägenheten och packa och tusen andra saker. Ähh jag borde inte ens skriva om det blir bara stressad över att se orden hoppas över skärmen likt ett snabbtåg. Bilden den är från Maldiverna.

Inga kommentarer: