fredag, december 11, 2009

Lucka 11 i fotokalendern

Ibland kan man känna sig extrem svår att jobba med utan att man tycker själv att man har ett finger med i spelet. Eller jo lite men att det är rättfärdigat, klimatet i tidningsvärlden har verkligen hårdnat med åren och är man då en person som ifrågasätter och har åsikter så blir det inte lättare. Men som min kloka flickvän säger "kill them with kindness"! Själv är jag sjukt stressad inför nästa vecka, och kan inte direkt njuta av att jag ska till Maldiverna och fick ett väldigt positivt svar från en förläggare igår. Mitt mantra i mitt huvud just nu lyder, andas, slappna av släpp en fis och njut. Det håller i ca 2 min sen äter stressen upp det lilla uns av välbehag som infunnit sig. Bilden idag den är ifrån UP i Indien, under valspurten i våras så träffade vi en rad lokala politiker och det här var en av dom.

1 kommentar:

Lars D sa...

Hej Martin

Det är en rolig idé det här med kalendern.
Hoppas allt är bra och kör hårt.

/LarsD