lördag, december 19, 2009

Lucka 19 i fotokalendern

Mina damer och herrar nu börjar det närma sig, framförallt till julafton men även för min hemresa. Imorgon lättar vi ankare och hoppar på en kärra som tar oss till Zurich och sen hem till Stockholm!!! Den här resan har (jag vet att ni inte tror på mig) bitvis varit jobbig men framförallt helt underbar. Det jobbiga har varit att inte veta och ha allting klart när man kommer ner samt pressen på ens prestation när man deltar i ett så här stort projekt och framför allt den knappa tiden att faktiskt jobba på. Men men nu är det över och imorgon kl 19:00 hoppas jag att ni möter mig med ballonger och en blåsorkester på Arlanda... Bilden idag den är så pinförsk som från inatt när jag var ute på en fiskebåt. På bilden ser ni Kapen Adam som rider ut ett oväder och det är båten som lutar inte horisonten ;-)

Inga kommentarer: