onsdag, december 16, 2009

Lucka 16 i fotokalendern

Så var jag klar med alla bilder och filmen, sitter just nu och laddar upp den sista grejen som är ett ljudbildspel till webben. Synd att tiden var så knapp kan jag känna så här efteråt, för miljöerna har det inte varit nått fel på. Mellan jag hade skickat det stora material och började pilla med ljudbildspelet så hann jag med att svalka mig i havet och snorkla en stund. Det första som jag möttes av var en stingrocka sen dök det upp en stor havssköldpadda och sen en muräna. Där emellan var 100 tals andra stora och små fiskar som nyfiket simmade förbi. Imorn förmiddag har vi några timmar ledig så då blir det dyk eller lång snorkling. Men först sovmorgon. Bilden den är på en ung självmordsbombare i Afghanistan som misslyckades med att spränga sig själv vid en militärpost.

Inga kommentarer: