måndag, februari 09, 2009

Got damn it!

Efter mycket stress och resor fram och tillbaka på stan så bokade jag min resa till Afghanistan idag. Först hade ena stället inte en biljett som jag först blev lovad över telefon och sen efter lite påtryckningar hade dom en men till ett helt annat pris så jag blev tvungen att åka tillbaka till första stället.. Ja ni förstår, mitt i det hela så glömde jag mitt mastercard i en bankomat, som tur var fanns alla pengar kvar men kortet är spärrat och jag blir tvungen att fixa nytt. Som tur är bokade jag också en resa till Sverige i mars, ska hem på lite R&R, och ska faktiskt till våran hytte i Norge med mini familjen, Fly och Ebba dvs. Nu är det packning som gäller och snart knoppa för en tidig morgon, innan flyget går ska jag ta och lämna Pablita till några kompisar, köpa en bok inne i stan och ta en jäkligt bra bild som ska hålla som bärare i en feature/nyhtes/artikel... Vi hörs på andra sidan! Just det hann också hämta mina printar från biograf jobbet som jag lämnat in här. Ser helt ok ut faktiskt, visste ju inte vilken profil dom använde så bilderna blev lite mörka men folket på biografen hoppas jag blir glada ändå. 

Inga kommentarer: