måndag, januari 05, 2009

Nästan klar

Så var jag klar med första tävlingen, känns ju som en stor sten har fallit. Nu är det bara vänta och se och inte bli besviken. För som jag skrivit så har jag sett på så sjukt bra material i år från polare. Det är som Dareberg skriver på sin blogg, nog den roligaste perioden på året. Det är så sjukt kul att träffas kolla igenom varandras bilder och maila fram och tillbaka och lyssna på alla tyckare och ge råd. Vi har haft en sån kväll här i Delhi förra året och jag hoppas vi kommer kunna ha fler när det blir lite varmare. Några öl på terrassen och en projektor och massa bra bilder, det är väl egentligen det man behöver här i livet? Nja, jag börjar bli sjukt sugen på att åka ut och jobba snart men har en mastodont research som jag måste börja dra i innan jag kan åka iväg på några längre resor. Idag ska jag sitta med mitt sista jobba från Kongo, är lite sen med jobbet som ska in i Polistidningen men har inte haft en sekund över den senaste tiden. Så in i gruvan igen!

Hepp

Inga kommentarer: