söndag, januari 18, 2009

Måst kolla in den här filmen

Tillbaka i Delhi efter en snabb vistelse i Bombay, var nere för Sunday Telegraph för att göra en story om filmen "Slumdog millonere". Vi visade filmen för ett gänga gatubarn och skulle få deras reaktioner på den. Filmen var helt fantastisk, för er som kan få tag i den, kolla in den nu!! För er som inte kan få tag i den, säger jag bara se till att få tag i den! Jag hoppas den kommer ut i Sverige, men det borde den gör för den är ju trots allt Oscars nominerad. Imorgon ska jag till en veterinär för att kolla hur svårt det är att ta hem en hund till Sverige. Är det inte en alltför stor apparat så blir jag med hund senare i veckan, förra gången jag bodde här så tog jag hand om en gathund som bodde nedanför mig. Och när jag nu kom tillbaka så kände hon igen mig och jag har varit där och matat henne sen jag landade från Sverige. Men ska hon flytta in hos mig, så vill jag också veta att jag kan ta med mig henne hem också. Så vi får se hur det går....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där mr M!
Ebbisen har så smått börjat ställa sig in på att vi blir en till i familjen (i form av en hund) Annars kan vi ju alltid skaffa katt:) efter gårdagens tjejmiddag blev jag varse om att sibiriska katter tydligen är relativt allergi oframkallande -fast helst av allt vill vi ju ha hem Pablita :) Pussiluss