måndag, maj 14, 2007

Lurad...

Har haft en mys helg med flickvännen, allt har varit bra och i söndags skulle hon upp tidigt för att "gårdsstäda" i hennes hus. Jag steg upp nån timme senare för att åka ut till henne och hjälpa till. Glad i hågen åker jag ut och när jag kommer fram ser jag till min fasa att det här var inte någon vanlig "gårdstädning".... nej nej jag har blivit dit lurad på en vi-ska-göra-göra-om hela-gården-renovering! Eftersom jag redan visat mig såg jag ingen reträttväg utan blev tvungen att hugga i, nått som gjorde det ännu värre var att det fanns en tll pojkvän, visserligen bodde han i huset. Men han var ändå jämnårig och eftersom jag är kille ( sån där som inte kan vara sämre än den andra killen) så var det bara att så och lassa sten och gjord. Det hela var mycket trevlig tills jag vaknade imorse och hade vissa svårigheter med att ta mig ur sängen... AJ!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Martin,,,nu får du komma igen..var det en gammal pojkvän,,,so what. Var det en ny så hade det väl passat bra att drämma till fanskapet med spaden vid ett lämpligt tillfälle? Det är det jag säger. Ni unga killar, no guts...
kram
herr berg

Henke sa...

Jag tolkar det som att det bara var en annan "medlurad" pojkvän till någon annan tjej som bor i huset.

Klart man inte vill vara den som ger upp först :)

Sanna sa...

Så kan det gå när man blir indragen i något :) Hoppas värken försvinner och att gården blev fin!
Hälsa familjen :)

//Sanna