fredag, september 08, 2006

Viva la france

Hann hänga utställning och föreläsa på JMK innan jag drog ner till Perpignan i Frankrike på den stora fotofestivalen. Visa pour image är en underbar tillställnig, men det är också en väldigt märklig resa som man gör när man kommer hit. Jag har sprungit på möten sen jag kom ner och ska på massa nya möten idag. Fantastisk respons och trevliga erbjudande har det hittils inneburit. Så nu får vi se vart jag hamnar när veckan är slut. Egentligen ska jag skriva ett nytt kontrakt med min nuvarande agentur men det beror såklart vem som kan ge mig det bästa erbjudandet. Sen öppnar utställningen idag också, bildtexterna mailade jag iväg igår så nu ska allt vara klart och uppe. Sjukt kul och jätte nervöst och lämna ut sig på ett sånt sätt.

4 kommentarer:

Emma sa...

Kul med utställningen! Ska absolut försöka ta mig dit någon dag.

Så du har föreläst på JMK. Hur var det då? Lite nyfiken eftersom jag går där men gör praktik nu.

Johannes sa...

Hoppas utställningen går bra! Mvh Johannes

Anonym sa...

Du är helt galet begåvad! Jag hoppas vi ses på onsdag kl 17.00..ska ta med mig storasyster oxå. Kram Hanna

Emma sa...

Klart mäktig utställning! Var där i lördags (jobbar kväll hela veckan) och är riktigt imponerad av dina bilder. Ha det bra!