tisdag, september 12, 2006

Flash

Breaking news, visst gillar vi när man vi dom få tillfällen har chansen att väcka sin agent mitt i natten. Och jag vet att hon gillar det också. Även fast informationen är begränsad så är det en väldigt stor nyhet att USA's ambassad i Damascus har varit med om en terror attack. Relationerna är redan spända mellan Syrien och USA och en sån här händelse kan få bollen att börja rulla mot det som jag under en tid trott komma. Jag kom hem från Frankrike i söndags och är ledig hela veckan vilket är väldigt skönt. Sen är det bara en månad kvar på Aftonbladet innan jag ska börja jobba för WpN igen. Då blir det först Brasilien i en månad och sen blev jag tillfrågad om jag kunde flytta till Indien i ett halv år.... Vi får se, först ska det minglas på kulturhuset imorgon!

Inga kommentarer: