torsdag, september 14, 2006

Det gick ju bra ju!

Gårdagens vernissage gick över all förväntan, ca 300 personer kom och minglade och skakade tass. Jag blev tvungen att hålla ett litet tal mitt i allt ihop vilket gick ok. Jag är en sån toffel när det kommer till tal och tacka folk och berätta hur mycket mina vänner betyder. Det slutade med att jag hulkade fram dom sista orden och fällde några tårar... Inatt vaknade jag med en sprängande huvudvärk som gjorde att jag steg upp kl 8, den har blivit bättre men snabba rörelser är inget jag ska pyssla med idag då sprängs förmodligen huvudet i små bitar. En annan kul sak som hände igår var att två stycken av mina favorit bloggare också var där, Sandra och Ensamma mamman.

2 kommentarer:

Henke sa...

Kul att det gick bra!

Jag kunde inte komma i går men ska naturligtvis titta förbi en annan dag.

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman sa...

Ledsen att jag missade talet, men jag hade lovat Sexåringen att vi bara skulle vara där en kort stund. Jag ska försöka komma tillbaka och titta lite mer på bilderna.