måndag, december 03, 2007

Vuxen poäng...

Jag samlar barnsliga vuxen poäng just nu, eller egentligen handlar det inte om vuxen poäng alls utan mer att jobba bort en fobi som jag har. Min bankfobi är fortfarande jobbig men det blir bättre, idag har jag vågat logga in flera gånger och betalt räkningar i tid etc. Känns mycket skönt även fast du kanske tycker att jag är lite efterbliven som är stolt över det här. men vi har alla våra issues. Dagen har gått åt att jobba ut dom resterande bilderna från Yoga centret, eftersom det är första gången jag jobbar för Der Spiegel så har jag lagt ner sjukt mycket tid på kopiorna och urvalet. Lite överarbetat men fick precis ett mail från dom och dom var jätte nöjda med materialet så det känns iaf skönt. Lämnade 20 bilder som ska ner till 2-4 sidor, ska bli spännande att se hur det blir. Nu hoppas jag bara att dom hinner betala fakturan så jag kommer kunna köpa lite julklappar också. Veckan är annars ganska tjock, ska plåta två lösa pitchar till agenturen och ska göra i ordning föreläsningen som jag ska hålla på Biskobs Arnö när jag kommer hem. Börjar bli lite nervös inför det, måste bara få ner allt som jag ska säga i stolpar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kollade allt och det är så mycket fint och en del otäckt.
Vad du har sett Martin. Kram

Martin von Krogh sa...

Tack Sandra! Jo det blir ju en del på resorna. Hoppas du får en fin jul med familjen!
Kram