tisdag, oktober 17, 2006

Tid

Idag har klockan sprungit ifrån mig igen, jag börjar undra om det har med växthuseffekten? Tänk om det skulle vara så att man får mindre tid pga växthuseffekten? Glöm inte att det var här ni läste om det nya rönet först! Just nu sitter jag med sega jobb som jag mest vill dunka av så snabbt som möjligt men allt tar fan så mycket längre tid än vad jag tror. Jag ska kolla på fyra arabiska filmer som jag ska tolka och göra en utställning till Stockholms Filmfestival som börjar snart. (jag har kollat på en, dom är ganska långa....). Under tiden ska jag även plåta med fem nya kompakt kameror som Nikon har släppt till en reklam kampanj. (jag har plåtat med en, dom vill nämligen ha udda användningsområden och fem unika ideer). Sen jobbar jag på ett reportage till Fokus som ska vara inlämnat a.s.a.p. Dagen har iaf ägnats åt en Nikon kamera. Det blev undervattens bilder, inspirerat av filmen "Life Aquatic" (vilket är en sjukt bra film, som du måste se om du inte sett den!). Vi var iaf nere på Liljeholmsbadet och plåtade imorse med 500 nyfikna pensionerer....

Inga kommentarer: