tisdag, juni 13, 2006

Lugnt

Är det lugnt före stormen eller lugnet i stormen??? Vilket fall som helst så jobbar jag nu på aftonbladet och trivs som fisken i vattnet. Skön stämmning bland fotografer och riktigt bra chefer som gillar roliga och udda bildlösningar. Tyvär så händer det inte så mycket men då får man komma med egna reportage ideér! Sakteligen börjar det kännas som jag ändå landar i stockholm. Det tar tid men det är skönt att börja känna igen. Och på fredag ska jag hålla föreläsning tillsammans med Hans Blix och Urban Hamid. Om det är nån som vill komma och lyssna så kan ni maila mig så kan jag skriva upp er på min gästlista, men först till kvarn är det som gäller för jag har bara några platser. Det börjar klcokan 12:00 och är nånstans i innerstan i stockholm.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skön stämning? Äh, du sitter ju bara och fikar med Wixtröm...

Anonym sa...

Hur gick det i fredags. Jag var rusktigt sugen på att komma och lyssna på er, men var tyvärr 70 mil bort.

Martin von Krogh sa...

Anders: Jao tyvär.... Hur känner du honom?

CJL: Det gick jätte bra, vi gjorde succe....! Det var fullsatt och publiken kom med massa intressanta frågor på slutet så det var super kul. Synd att du missade det men det kommer fler. Vad gjorde du 70 mil bort föresten?

Anonym sa...

Hehe...vi sitter ungefär 30 meter från varandra på plan 5.