fredag, juni 09, 2006

Förtidspension

Under dagens jobb sa en mamma till sin son att kika upp mot farbron och pekade mot mig! Visst att jag inte är på topp men va fan, jag en farbror???? I övrigt kan jag tillägga att jag trivs väldigt bra på mitt sommarjobb. Så skönt och varmt bemötande från alla och stämmningen bland fotografer! Det är ju som att stiga in på Politiken, kreativt varmt och hjälpsamt. Här pinkas det inte revir. Så skönt när tom cheferna nappar på udda ideer och sköna bildlösningar. Den här sommaren kommer bli bra, det tror jag iaf. Fan vad skönt att jobbet iaf funkar, för jag har nog världens bästa yrke och älskar det!

2 kommentarer:

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman sa...

Vad roligt att du är hemma och att allt har gått bra, till sist, verkar det som i varje fall.

Njut av sommaren, det skall jag göra. Jag har ju dock förmånen att få ta ut sammanlagt 7 veckors föräldaledighet och semester.

Martin von Krogh sa...

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman: Lägg av vad skönt!!!!!