fredag, juni 02, 2006

Att ta tillbaks!

Dagens projekt Reclaim mitt hem! Jag har legat och tänkt hela natten och den enda lösningen som finns just nu på mitt problem är att "go to the madresses". Jag har haft ångest över min lägenhet sen jag klev in i den jag har inte kunnat flytta in så jag har bott hos min flickvän och mina föräldrar men idag blåser nya vindar. Idag skiner solen och jag är laddad för idag börjar återtagandet! Jag måste ju göra varenda centimeter mysig igen, saneringsfirman kunde inte komma förens nästa vecka och jag måste flytta in i helgen för att jag har massa jobb som jag måste göra och måste packa upp allting. Så dom kommande timmarna kommer jag ha en skrubbis i högerhanden nått giftigt i vänsterhanden och skrubba hela lägenheten. Dagens mål: Kunna ikväll sitta och ta ett glas vin med öppna fönster och känna mig hemma. Så på med brasse musiken ooch börja rulla höfterna höfterna för nu börjar städfesten!!!! Ohhh just det, under dagen är det smyg premier på mitt "hemliga projekt" som jag hållt på med i tre veckor, så tigrar och katter håll i er för nu börjar det svänga solen skiner och det är en bra dag!

Inga kommentarer: