torsdag, juni 01, 2006

Landat....

Allt har varit sjukt bra med att komma hem, iaf nästan allt. Jag har varit borta nu i 8 månader och hyrt ut min lägenhet undertiden till en tjej som gäst jobbat på Eriksson. Och igår skulle jag få tillbaks den efter att först haft en kort inspektion med henne och företaget som jag hyr ut genom. Min fina lägenhet som jag total renoverat själv som en gång sken och luktade gott såg nu ut som en själlös sunkig unkarls barre. Det luktade rök (vilket var förbjudet) och var ostädat. Jag grät inombords när jag såg ut över slagfältet och jag kände verkligen inte för att flytta in där. Som tur är så har jag en deposition och har hyrt ut genom en seriös uthyrningsfirma som verkar vara på min sida. Hemvändar festen som jag planerade att ha imorgon får tyvär nog vänta i några dagar för jag får inte ta in saneringsfirman innan min fd. hyresgäst har godkänt kostnaden för kalaset.

2 kommentarer:

superkryp sa...

Blä vad svinigt att inte följa avtalet... :/

Martin von Krogh sa...

ja skoja jag har legat sömnlös nu i flera nätter och tänktt ut en plan hur jag ska göra.