tisdag, december 16, 2008

lägenhets bekymmer

Hela dagen har gått år att kolla på olika lägenheter och jag har inte hittat nån som min förra men den var speciell. Däremot, var jag på en speciell visning nu ikväll. En arkitekt som äger en massa hus hyrde ut en av hans lägenheter. Jag hade helt glömt vem det var men vi hade träffats tidigare. Lägenheten han visade idag låg i ett lite ruffigare område, väl uppe i lyan fick man ha stor fantasi för att inse vilken fantastisk våning det var. Han började med att tände lite rökelse sen visade han mig runt i schabraket. Strax innan vi skulle gå släkte han ner till mysbelysning och frågade om han fick ta en bild på mig. Ingenting hände kan jag lova alla nu oroliga läsare, men lite märkligt kan man tycka att det är när någon i en ruffigare del av världen i en ruffig lägenhet vill ta en bild på än i en nedsläckt lägenhet.

Inga kommentarer: