fredag, juli 11, 2008

Lite bilder


Har varit lite dålig på att blogga nu när jag lovat men jag kom inte åt mitt internet hemma igår. Hade visst glömt att betala räkningen och här på jobbet har jag varit tvungen att sitta med bilder från gamla jobb. Norrköpings bilderna blev iaf sköna och speciellt dom som jag tog med D700, nu vet jag inte hur mycket det har med inställningarna och gluggarna att göra. Men jag tog nästan exakt samma bild med både D3 och D700 och med D700 så blev det mycket mjukare och bättre färgtoner. Så en sak som verkar vara förbättrad är vitbalansen iaf. Jag kan tyvärr inte visa dom bilderna för ens dom har gått i tidningen (SVD). Så för att ha några bilder alls att visa från den nya kameran tog jag en promenad runt söder igår och shit vad svårt det är att ta sköna bilder utan nått bra upplägg. Så håll tillgodo med det som finns så kommer det lite roligare bilder nästa vecka!

Inga kommentarer: