måndag, mars 31, 2008

Ursäkta röran

Lugnet har börjat lägga sig, fast med den kommer tomheten också. Vänner och familj har avlöst varandra och igår åkte den sista vännen hem. Det enda som finn kvar är en klibbig känsla av att det är nått som saknas i mitt liv. Jag ska bara komma på vad det är, pulsen är nere på det normala och dom sömnlösa nätterna är borta. Semestern som jag varit ute på har varit magisk, vilka jäkla ställen det finns kvar att upptäcka där ute! För er som alltid drömt om att åka till en riktig paradis ö utan så mycket människor kan jag varmt rekommendera Andeman ö-gruppen. Got damn it säger jag bara! Pur vita stränder utan en kotte i närheten, för min del en fördel och för andra kanske inte men öarna är verkligen helt oexploaterade. I morgon hoppar jag på tåget ner mot Rajastan, ska bli skönt att rulla ut i mörkret i den indiska sommar värmen. 

Inga kommentarer: