torsdag, mars 13, 2008

Nästan helt frisk

Har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna men har varit tvungen att ladda batterierna liksom. Pratade med en gammal vän på telefon idag, jag behövde buda en sak i Stockholm och ringde då så klart mitt gamla företag (eller egentligen min gamla chef, som då jobbade på Pedal och nu har budfirman Brorsan). Under gymnasiet jobbade jag nämligen som cykelbud, steg upp 06:00 och jobbade fram tills jag började skolan vid 8-9 snåret. Sen hoppade jag ibland in på lunchen och sen efter skolan. Låter kanske inte så jätte kul men det var ett av mina bästa jobb! Pengarna gick till skolböcker och kläder... Nej inte riktigt, mer fest och tillslut en F90X som var min första egna kamera. På lördag kommer en av mina närmsta vänner Martina och hennes pojkvän tillbaks efter en liten utflykt och sen bär det av på resa igen för min del. Ska möte upp min reporter i Bombay och sen ut på landsbygden. Och efter det ska jag ta lite välbehövlig semester någonstans... Bilden är från ett jobb som gick i SVD för nån vecka sen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grym bild! Gillar din blogg :-)

Anonym sa...

Vad använder du för kamera (mest), eller för det fotot från hästpolon som du vann pris för?
Vilken kamera tycker du en nybörjare kan börja med?

Där har du två frågor du säkert aldrig tröttnar på. Jag vet, gör svaret till ett inlägg.

Anonym sa...

Men - vad är det i de där överdimensionerade mjölkflaskorna (?)