tisdag, september 18, 2007

Vaken

Ligger upp i sängen och jobbar, försöker få ner det sista inför en föreläsning som jag ska ha imorgon. Klockan 14:00 och 16:00 ska jag hålla låda på Scandinavianphotopå norr mälarstarnd. Det är svårt att lägga upp en föreläsning när man inte har en aning om vilka (om ens några) som kommer och lyssnar. Well well jag vet iaf ungefär vad jag ska snacka om. Annars börjar iaf energin komma tillbaks, förra veckan låg jag nästan bara på soffan men den här veckan kommer gå i ett vansinnigt tempo. Min lya är nu så gott som uthyrd ska bara godkännas av föreningen, så nu blir det ett nytt land och ny flytt i mitten på oktober! Har egentligen inte alls varit så speciellt peppad men nu börjar jag faktiskt se fram emot det. Nu sova sen upp tidigt och sätta ihop bildspel, kom gärna förbi imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har skyltat på red.