onsdag, september 26, 2007

Sjukt trött

Landade precis i Bangkok efter en 10 timmars flygresa. Lyckades somna sista timmen så jag blev alltså mycket tröttare än om jag skulle hållit mig vaken. Hann dunka av en massa jobb iaf så så farligt var det inte speciellt inte när man får förmånen att flyga buisnes. Lite bubbel när man kommer ombord och sen en härlig fem rätters.... Jag kan tillägga att det är ytterst sällan som jag får glida på det här sättet men när det händer njuter jag. Well well med rödsprängda ögon sitter jag iaf och väntar på att boarda det sista flyget för att komma ner till Kambodja, hade hellre tagit flyget som går till Burma men vi får se vad som händer. Passenger that are going to Siem Reap please procced to gate D1!

1 kommentar:

Jens Sandvej sa...

Hörde att en photojournalist dödades idag i Burma, ta det lugnt bara.

//Jens