lördag, september 22, 2007

Neddragna persienner

Vaknar och känner att jag inte alls är sugen på att stiga upp snoozar vidare och drömmer en massa konstiga drömmar. Försöker tvinga till mig lite energi men har fan inte mycket ork nuförtiden. Låg hemma i soffan och hade hyrt Darwin awards, sjukt rolig film om hur det kan gå. Tyvärr kan jag nog erkänna att jag skulle nog kunnat bli en av dom som filmen handlade om i min tonår. Ett tag höll jag på att skissa på hur jag skulle kunna få min moped att flyga och hade jag bott i USA eller nära en supply shop så skulle den nog kunnat flyga.... Eller en annan av mina briljanta ideer att, ähh det är nog inte så bra att berätta hur korkad man var/är;). Well well jag fick iaf igår en efterlängtad kamera Nikons nya D3, ska skriva lite mer om de när jag testat den lite mer men hittills verkar den ju sjuuuuukt jäkla skön. Jag var skeptisk om den utlovade ISO känsligheten verkligen skulle funka och visst fan gör den det. Att pressa 6400 iso två steg är kanske inget jag kommer använda mig jätte mycket av för då kommer bruset, fast långt ifrån hur jag trodde det skulle se ut, det går lugnt att använda. 6400 iso däremot.... Well jag ska berätta mer när jag testat den på riktigt. Ha nu en skön helg jag piper upp till Sundsvall. Hepp



Bilden, bara ett skönt sommar minne:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du till Sundsvall? Jag som precis ska flytta dit!!! Åker upp på måndag. Kommer dock att pendla som idiot i en månad nu men det måste bli en träff innan du flyttar!!!
Peace!
/Robin