fredag, juni 29, 2007

Vuxen poäng

Gick och la mig sent och det börjar redan kännas av att jag blivit äldre, för visst är det så att vuxna kan ligga ocg vrida och vända sig utan att kunna sova? Låg iaf och vred mig hela natten, låg och grubblade, på allt och inget. Verkligen inget betydelse fullt, visserligen kan jag nog utröna ett mönster. Så fort det finns oklarheter i min ekonomi så inträffar detta. När jag vaknade hade jag fått några fjuttiga timmars sömn och var som en zombi. Fly var som vanligt på strålande morgon humör och ville prata, medans jag hade mitt sedvanliga dåliga morgon humör. Inte blev det bättre än när hon berättar att hon tycker Patrowski (Carries konstnärs pojkvän i dom sista avsnitten) är het, och skulle dom hamna på en öde ö ihop skulle dom definitivt ha sex! Sen var det bara att stressa vidare, jag snabb bestämde mig för vilken bild jag ska ställa ut i morgon på Planket utställningen i Vitabergsparken. Föll för grupptrycket när jag valde bild, både jag och Fly tyckte samma bild medans alla som jag visat bilderna för tyckte en annan. Fan vilken sucker man är ibland, men kom gärna förbi imorgon och kolla in alla fotografier som kommer hänga där!

Inga kommentarer: