måndag, juni 11, 2007

Grottan

Länge sen jag skrev känns det som, sitter och chattar med Scott Nelson som är nere i Irak och jobbar. Vardags jobb på olika håll. Tiden skyndar långsamt här i grottan, försöker vrida och vända på allt för att göra jobben roligare än vad det ser ut på pappret. Ibland går det och ibland blir det bara platt, men det är det här som är det roliga. Att försöka göra tråkiga vardagsjobb roliga. Blev förra veckan inbjuden till en utställning, vet inte riktigt vad jag ska ställa ut funderar på att göra något hel annat än vad jag brukar, jag lägger upp några idéer så småningom som ni gärna får kritisera. Nu ska jag sätta igång med ett dåligt samvete som skulle vara lämnat för nån månad sen....

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu ska jag sätta igång med ett dåligt samvete som skulle vara lämnat för nån månad sen....

Jag har stirrat på mitt sedan halv åtta imorse.