onsdag, juni 27, 2007

Mysmorgon

Vaknade av att mamma och pappa ringde och sjöng för mig, sen var det världens mysigaste frukost på sängen av Fly. Fina presenter och en perfekt start på min födelsedag. Just nu ler leker verkligen livet, midsommaren nere på Gotland var en perfekt mini semester, var definitivt den bästa hittills. Jobbet har flutit på i rask takt under dagen, igår blev jag väckt av Jonathan Jeppson som är chefredaktör för sport magasinet. Jag hade inte lämnat två reportage och dom var lite väl sena så det var bara sätta sig och jobba. Ena blev jag klar med igår och det andra gjorde jag ut under dagen. Mitt i blev det dock pause i form av jordgubbar och glass som jag köpt för att fira lite födelsedag på jobbet. Nu är det snart slut på jobbandet och då bär det mot Il Tempo där det ska ätas gott!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis från Östersund då! Hoppas du har en bra födelsedag. /Henrik

Anonym sa...

GRATTIS
på födelsedagen
önskar vi från Ed!!
Hälsa familjen!
/Anna & Mats

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman sa...

Grattis på födelsedagen!

lamis sa...

hej martin ..tusen grattis på din födelsedagen..
mabruk på arabiska ...
hälsa fly o familjen

Henke sa...

Grattis i efterskott!

Anonym sa...

Grattis i efterskott Martin!
Önskar familjen i Åmål.

Ps. Såg att syrran skrivit och grattat, vill inte vara sämre.