tisdag, juni 05, 2007

Tillbaka

Gick av mitt jobb pass i söndags, blev dock tvungen att gå hem i lördags för att jag mådde som en råtta. Har legat nerbäddad i soffan kollat på film och haft tråkigt. Min mage är i uppror och febern har varit på besök. Nu börjar jag må bättre men är inte helt ok än. Det hela är väldigt konstigt, jag blir sällan dålig när jag åker utomlands men nästan varje gång jag kommer hem slår det till. Det är som jag inte tål den svenska bakteriefloran? Livet tuffar vidare, vespan är väldigt sen men ska ut och bestämma färg för lackning senare i veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Same here, tål inte heller den svensk bakteriefloran,,på vintern när alla får flunsa, flinar jag bara. I maj,oftast slutet av maj, då alla sitter o glor på varann i solen, får jag flunsa.Det är trist, man får lära sig sina rytmer för kroppen. Idag tar min dotter studenten, hur ska man orka med flunsa i kroppen? Du vet hur det är: Big jävla whiskey så man kommer till start o sedan rullar tåget på rutin.
herr berg