onsdag, augusti 23, 2006

Tack!

Jag vet inte om jag skrivit det här någon gång men ni är fantastiska! Den här bloggen är inte stor men den har betytt vädigt mycket för mig. Främst när jag är ute på resa och har det tungt, då betyder era kommentarer mer än vad ni tror. Dom senaste dagarna har jag ringt och hattat runt för att försöka få till stånd en utställning. Och kulturhuset nappade så nu rullar det! Den 8 september öppnar den men vernissaget kommer vara veckan efter så då hoppas jag att ni kan komma och mingla och sörpla lite rödvin. Imorgon ska jag få hjälp att välja ut vilka bilder som ska printas och sen är det tok race att få klart allting. Det ända som just nu är går emot mig är min mage som inte är från denna värld just nu its REVOLUTION..... Fly (min flickvän) har försökt få mig att åka till sjukhuset men jag har inte haft tid och det är ju så tråkigt att sitta där uppe i flera timmar för att få reda på att det säkert går över. För drygt ett år sen kom jag hem med både malaria och dysenteri och blev runt slussad på tre sjukhus och hamnade på slutet på tropiska avdelningen på huddingesjukhus. Jag blev studerad som en utrotningshotat art som ingen hade sett på 100 år. Alla skulle klämma och känna men ingen hade nått vettigt att säga för att lugna mig. Men jag borde kanske åka dit imorgon?

9 kommentarer:

Henke sa...

Om du åker till sjukan så kommer jag till utställningen. Deal?

Anonym sa...

Även om du har det stressigt nu så är det absolut värt att åka till sjukan. Om inte kanske det blir än värre och utställningen blir lidande, och det vill ingen.

Finns där för dig Martin för att du finns där hos oss!

Do it!

kram

Anonym sa...

...plus att du är en utrotningshotad art som behöver räddas!

S sa...

Fan va kul, Martin! Kulturhuset blir grymt. Definitivt inbokat i kalendern.

Lycka till nu med allt!

Anonym sa...

Rock on, Martin! Men fixa magen först.

Anonym sa...

Din blogg uppskattas enormt! Spännande att få "följa med" dig runt i världen.


Kommer plättlätt på utställningen!

Stressa lugnt.

Anonym sa...

Kul med utställning. Det är helt rätt, intressant och högst aktuellt ämne. Tror absolut att du har tillräckligt med bra material för den.
Se till först att bli kry så du orkar med allt!
Jag kommer absolut att besöka utställningen och passa på att skänka en slant.

/Robin

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman sa...

Vad roligt, och grattis. Jag skall också försöka komma!

Anonym sa...

Det är du som är fantastisk -som delar med dig av dina "resor"/fotojobb som du gör.
Keep up the good work!!