torsdag, augusti 31, 2006

Räcker inte till

När är man tillräcklig? Helst ska jag ju vara en bra son, bror, pojkvän, kompis och fotograf men just nu är jag inget känns det som. Dom senaste veckorna har det varit lite sömn och långa dagar. Det tog lite längre tid än jag tänkt att få ihop en tajt utställning men nu är den snart klar, det enda som är lite korvigt just nu är att budgeten är spräckt... Aftonbladet har varit fantastiska och gått in med 20 000 kr men hela utställningen landar på 33 000 kr. Så nu gäller det att trolla med knäna och hoppas att Nikon kan bidra med lite pistoler också. Lite då och då har det här kännts som en riktig idiot ideé men nu är det så nära målet så jag kan ju inte backa nu!

2 kommentarer:

Rickard sa...

När är det dags?

Anonym sa...

Det är en strålande idé! Dessutom ser jag fram emot att få se dina grejer i större format.
Ring om du behöver hjälp att hänga.