fredag, mars 26, 2010

Färdig


Sitter och njuter i ett ljumt Haiti, fötterna ömmar och ögona går mellan suddigt och mindre suddigt. Jag vaknade upp med en stress knut i magen, men i vi hade ändå förmiddagen imorgon också. Jag och Urban delade upp oss, han stack och köpte biljetter till Santo Domingo och jag skulle upp och plåta ett total förstört område upp i sluttningen. En stund senare får jag reda på att vi måste ta morgon flyget, så marginalen imorgon fanns helt plötsligt inte. Fixaren som vi skulle använda gick upp i rök, men i kaos och stress lyckas man klämma dom sista krafterna ur en. Vi möts upp dunkar av en intervju delar upp oss igen, halva dagen går jag plåtar och försöker få till det. Vi möts upp igen, både tröttare nu, sista delen i historien hamnar på plats och blir färdig. Vattnet i duschen var grått, solbrännan ligger som en varmfilt, men just nu njuter jag för vi är färdiga. Det blev vad det blev, vissa bilder bättre vissa inte lika, men historierna är starka och jag hoppas bli klar med hälften imorgon. Riktiga bilder kommer snart, håll till godo med slarv...

Inga kommentarer: