torsdag, maj 01, 2008

Sri Lanka

Resan ner blev seg, forst ett sent plan sen en 6 timmars korning ner till Gaulle fran Colombo. Redan pa planet borjade jag kanna mig risig och sen dess har jag ingen energi. Nu ar inte det har en bortforklaring men jag hade ingen energi till att padla ut i dessa vilda vagor idag. Vi ar namligen pa fel sida just nu, sasongen ar over pa den har sidan sa imorgon ror vi oss over til andra sidan. Dar ho0ppas iaf jag hitta vagor for en nyborjare som jag. Sjalv har jag hela mitt liv trott att jag var ett naturlig talang pa att surfa, men shit vad svart och tungt det ar. Sjukt kul aven fast jag an sa lange inte kommit upp pa en vag utan mer kastats runt som en vante i en tvatt maskin. Nu ska jag kurera mig och hoppas bli helt frisk till imorgon sa jag kan vara i vattnet hela dagen! Kram!

Inga kommentarer: