måndag, maj 19, 2008

Konstig natt

Vaknade upp i natt efter att ha drömt en lång dröm hur jag blev kidnappad på biografen. Bestämmer mig för att vara lite försiktigare idag och komma in senare, dumt att gamebla sista dagen. Natten var för övrigt piss, vaknade upp sjukt trött med en dunder huvudvärk och en konstig illamående känsla i kroppen. Misstänker att jag håller på att bli sjuk, bland FN personalen går just nu tyfoidfeber vilket jag inte har lust att få. Men så fort jag kom ner till frukosten hittade jag den största boven. Mitt rum som jag bor i, visar sig vara typ helt luft tätt så jag har väl nästan kvävts dom senaste nätterna. Så när jag kommer ner till frullen får jag en syre chock och den tunga huvudvärken försvinner sakta. Kroppen känns dock inte helt återställd än och jag har nog nått skit på gång. I morgon bär det av mot Delhi och sen bara 12 dagar kvar till flyget lyfter mot Stockholm. Ska jag bli sjuk som hoppas jag bli det i Delhi för sen har jag inte tid, i Delhi väntar 4 reportage och 2 små jobb som ska göras ut. 

Inga kommentarer: