lördag, november 01, 2008

Ut och åka

Jag hoppas att alla har tagit bort sina bilder fån Digital Railroad för nu finns dom inte längre, igår fredag la dom ner och det som engång låg där verkar väääääääldigt svårt att få tillbaka. Om en liten stund ska jag ner till Linköping för att hålla låda kl 14:00. För er som kan ta er upp eller ner vore det kul om ni kom dit. Men först ett vinterdäckbyte! Igår var det Halloween fest, 6-åringen hade ställt till med kalas och jag åkte ut för att skrämma dom. Men medans jag satt bakom en bil på en mörk gata i förorten och väntade på att kidsen skulle komma så gick istället en tant förbi som jag skrämde skiten ur. Jag försökte avdramatisera det hela genom att resa mig upp och säga hej. Att tillägga är att det inte finns så många blattar ute i den här förorten, tillägg nr 2 är iof att det nog heller inte sitter så många män oc h gömmer sig bakom bilar när mörkret har infallit. Det slutade med att hon små sprang därifrån och bytte sida av gatan....

Inga kommentarer: