onsdag, oktober 29, 2008

Tv kändisen....

Vaknade och hade precis drömt en väldigt mysig dröm om min farmor, hon gick bort för flera år sedan men i drömmen hade hon precis vaknat ur en lång koma och var på fötterna igen. Det var snöigt och vi hade väldigt mycket att prata om som hon hade missat. Någonstans i drömmen är det någon som säger att vi nu måste skynda på boken som jag gjorde åt mamma och pappa i 60 -års present, (den försvann ju när min dator kraschade, och jag har väntat sedan i september på att ett företag ska rädda den datan som finns på hårdisken). Strax efter jag vaknade ringer såklart Ahlbergs data och berättar att dom nu fått in den reservdel som har varit så svår att få tag i för att kunna börja återhämtningen av datan. Farmor verkade iaf må bra och snart hoppas jag boken är klar och då kan man ju tänka sig att hon får se den. Vill ni kika vad jag gör när jag inte drömmer så kan ni gå in här, var nämligen i Norrköping igår för att gästa soffan hos Eftersnack. 

Inga kommentarer: