onsdag, oktober 15, 2008

Sista fasen

Efter en helt fantastisk helg som började med en parmiddag i fredags (jag är ju ingen veteran på parmiddagar men börjar nog bli ganska bra på det nu) hemma hos två vänner. Egentligen skulle det pratas bokprojekt men det hanns inte med. Sen på lördagen var det en jobbig körning ner till min kusin Per vars dotter skulle döpas. Både jag och Fly var lite sega efter middagen och vi kom fram till Åmål några minuter försent så dopet hade precis satt igång. Sjukt kul var det iaf att träffa hela släkten och speciellt mina kusinbarn som jag aldrig träffat förut. Sen dess har det varit full produktion här i tomteverkstaden, ramarna står fortfarande överallt. Glaset till ramarna kommer under dagen och bilderna imorgon, så som vanligt så blir det på håret. Det end ajag är lite nervös över är att jag inte fått papper att printa några av bilderna på än. Kanske glömt skriva det men jag har vernissage på mina nya utställning "Tally Ho" nu på lördag nere i Linköping.

Inga kommentarer: