onsdag, april 11, 2007

Dagis lämning

Vaknade upp av en glad liten fyra (snart fem åring) som glatt skrek -NU ÄR EBBA VAKEN!!!.... Efter det var hon inte så glad som skenet bedrog, helt plötsligt gick inget som det skulle. Maten ville absolut inte in i munnen, kläderna ville nog helst ligga i en hög på golvet och dagis det är ju hur tråkigt som helst. Tillslut kom vi till dagis och som sagt det var ju hur tråkigt som helst, nej hemma med Martin och mamma var ju det som nog skulle vara roligast idag! Lite lätt stressad inför en föreläsning på Aftonbladet körde jag sen hem och nu sitter jag och väljer bilder inför föreläsningen om en stund. Visumet är klart till Indien, tyvär så fick jag bara för en singel entry. Vilket betyder att jag inte kommer kunna flytta nu i vår. Men nästa vecka åker jag nog ner om allt går som det ska. Förövrgt så har det landat en massa roliga mail och en hel del roliga projekt ligger i pipeline just nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem! Snart skall du ut och fara igen. Vem vet, vi kanske ses på Mellqvist någon dag när jag är ute och går med vagnen!
Alexandra