fredag, februari 20, 2009

Fucking A!!!!

Först var det Lars Lindqvist sen Joel Marklund och nu Johan Bävman och Andreas Bardell!!!! Fyra stycken homies som kammar hem priser i POYI. En internationell tävling som avgörs i USA i dagarna. Eftersom både Johan och Lars redan vunnit priser i år (Worldpressphoto) så är det extra roligt att se både Joel och Andreas vinna priser. Andreas gjorde jag lumpen tillsammans med och vi delade rum i åtta månader under hårda förhållanden på VPN.... Jag har redan sett Andreas bilder när han valde ut dom, men för er som inte sett dom gå in här och kolla på ett väldigt fint rep om en cancer sjuk kvinna. Och jag kan säga att både Joel och Andreas har utvecklats nått enormt dom senaste åren. Sjukt roligt att känna så duktiga fotografer! Hatten av för er fyra. Jag ångrar lite att jag inte skickade in till POYI, hade varit kul att se hur länge mina bilder stannade kvar i utgallringen. Man kan nämligen se live på deras hemsida hur juryarbetet går till, så för er som har en bra uppkoppling och inte mycket för er, check it out! 

1 kommentar:

Anonym sa...

If you love blogging then I am sure you heard about proxy . There are many companies offering you some protection service for your data in the online world. Make sure that you choose the trustable company for it so you can safe your data