torsdag, augusti 03, 2006

Perversioner

Den senaste tiden har jag mest gått runt i min egen värld och inte orkat skriva nånting. Jag skulle egentligen varit ledig tills imorgon men blev idag ner skickad till mellanöstern igen. Jag landade för nån timme sen och något av det första jag gjorde när jag kom till Jerusalem var att gå till frisören. Jag hann nämligen inte raka mig innan jag reste. Jag tycker nämligen det är perverst sköt att få sitt hår tvättat och maserat. Om jag skulle ha pengar skulle jag nog ha en personlig hår tvättare som kom hem varje dag för att tvätta mitt hår. Nu sitter jag iaf här nyklippt på mitt hotel rum och ska snart ut och äta en tidg middag för inatt ska jag sova länge för imorgon börjar vi jobba. Min reporter den här resan heter Wolfgang Hansson och är en väldigt trevlig grabb i sina bästa år. Ska bli sjukt kul att jobba ihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Argh!
Jag trodde att vi skulle hinna med en lunch innan du drog..

Ha det bra och ta det lugnt med israelerna!